Voorbereidingstoernooi

Beste volleybalvrienden,

In september barst de Mix- en Nevobo-competitie altijd weer in alle hevigheid los. Door de zomervakantie, waarin we allemaal lekker tot rust kunnen komen, worden de volleybaltechnieken en het teamwork natuurlijk een beetje roestig. Tijd voor een goede warming-up!

Er is geen betere warming-up dan het Voorbereidingstoernooi! Het Voorbereidingstoernooi van Harambee vindt direct na de vakantie plaats, voordat het seizoen begint. Dit is in het weekend van 16 en 17 september. Het is een weekend vol volleybal, teambuilding en natuurlijk gezelligheid. Er zullen wedstrijden gespeeld worden voor 4e klasse t/m 3e divisie, voor de Mix recreanten teams en voor de interne mix competitie, zodat er voor elk team een uitdaging is! Het Voorbereidingstoernooi wordt gehouden in het Sportcentrum van de Universiteit Twente.

Zaterdag: dames 3e en 4e klasse, heren 2e en 3e klasse

Zondag: dames 3e divisie t/m 2e klasse, heren 3e divisie t/m 1e klasse

Inschrijven kan via de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/19mlnIYpclg0-SQiCAeQKBNHvE0BqKDeaUMkm4tfxP9M/edit

Mocht je vragen hebben, dan zijn wij te bereiken via: vbt(at)harambee.nl.